FAQs

Jak mogę skontaktować się z Personifico?

Możesz napisać do nas e-mail na adres support@personifico.com, gdzie nasz zespół obsługi klienta będzie z radością pomagał w czymkolwiek potrzebujesz!

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Ponieważ staramy się jak najszybciej przetwarzać zamówienia, wszelkie zmiany lub anulacje muszą być zgłoszone w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia. Wszelkie prośby po tym czasie zostaną odrzucone. 

Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard, AMEX) oraz płatności PayPal.

Kiedy zostanie przetworzone moje zamówienie?

Wszystkie zamówienia są obsługiwane i wysyłane z naszego magazynu. Prosimy o doliczenie dodatkowego czasu na przetworzenie zamówienia w okresie świątecznym i sezonie wyprzedaży. Przetwarzamy zamówienia od poniedziałku do piątku. Zamówienia będą przetworzone w ciągu 3-5 dni roboczych od daty zamówienia i wysłane następnego dnia po dniu przetwarzania. Należy zauważyć, że nie wysyłamy zamówień w weekendy.

Ile czasu zajmie mi otrzymanie zamówienia?

Ze względu na duże zapotrzebowanie, zamówienia mogą przybyć w ciągu 10-20 dni roboczych. Prosimy wziąć pod uwagę, że samo przetworzenie zamówienia może wynieść do 5 dni roboczych

Co jeśli nie otrzymam swojego zamówienia?

Jeśli nie otrzymasz swojego zamówienia w ciągu 30 dni od wysyłki, masz prawo do pełnego zwrotu pieniędzy.

Jak mogę zwrócić przedmiot?

Prosimy o kontakt pod adresem support@personifico.com

Co jeśli otrzymałem wadliwy/nieprawidłowy/uszkodzony przedmiot(y)?

Skontaktuj się z nami, jeśli otrzymałeś nieprawidłowe, brakujące i/lub wadliwe produkty. Prosimy o dołączenie numeru zamówienia, zdjęć przedmiotu i wszelkich innych odniesień związanych z otrzymaniem paczki. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Wszystkie zwroty zostaną zwrócone na oryginalną formę płatności. Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub debetową, zwroty zostaną przesłane do banku wydawcy karty w ciągu 7-10 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu lub prośby o anulowanie. Prosimy o kontakt z bankiem lub firmą kart kredytowych w celu uzyskania informacji na temat terminu zaksięgowania zwrotu na Twoim koncie. Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami: Skontaktuj się z bankiem/firmą kart kredytowych. Zwrot może zostać zaksięgowany na Twoim koncie po upływie pewnego czasu.